Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Λίγο σεβασμό στον Αρνητή, γιατί…


Τον έχουν αδικήσει. Του έδωσαν λίγα, ελάχιστα, όμως του ζήτησαν πολλά. Του φέρθηκαν «με το κιλό» στο Σχολείο, στον Στρατό, στο Μαιευτήριο, ενώ ταυτόχρονα τον ζύγισαν με το χιλιοστό του γραμμαρίου στις Πανελλήνιες ή στον ΑΣΕΠ. Τον στρίμωξαν σε μπουλούκια μπροστά σε μισόκλειστες πόρτες ευκαιριών της ζωής, τον έσπρωχναν και έσπρωχνε, όταν ξαφνικά είδε κάποιους ατσίδες να μπαίνουν από πίσω εισόδους και παράθυρα. Κατάλαβε.

 

Τον έχουν παραπληροφορήσει. Εσκεμμένα. Του είπαν αγόρασε σπίτι, αυτοκίνητο, μετά, εκ των υστέρων, τον τσάκισαν με ισόβιες δόσεις και τεκμήρια. Του είπαν μπορείς να κερδίσεις εύκολα και γρήγορα λεφτά, δεν το πολυσκέφτηκε, καταστράφηκε. Κυβερνήσεις, κόμματα εξουσίας, κουστουμαρισμένοι δημοσιογράφοι, όλοι στο κόλπο. Κατάλαβε.

 

Τον έχουν αποκλείσει. Έξω. Από εκεί που οι άλλοι πληρώνονται, που οι άλλοι αποφασίζουν, που οι άλλοι γνωρίζουν. Είναι εκτός, είναι στην «απ’ έξω». Και τον άφησαν επίτηδες εκεί, μόνο του, μπροστά σε έναν τοίχο να σπάει τα μούτρα του. Ποτέ δεν πρόκειται να γίνει δεκτός. Κατάλαβε.

 

Τον έχουν ειρωνευτεί. Τον λοιδόρησαν για τις απόψεις του σε αναρτήσεις στα μέσα δικτύωσης, σε ιστοσελίδες και φόρουμ. Εκείνοι ιδίως που «τα κατάφεραν», κάτι μορφωμένοι και ευγενικοί που τον σφάζουν με το βαμβάκι, αφ’ υψηλού. Στην πραγματικότητα του λένε «κατάλαβες τώρα ρε κορόιδο;» Κατάλαβε.

 

Τον έχουν απογοητεύσει. Απελπισία είναι η λέξη. Όλοι, μα όλοι, κάποια άκρη θα έχουν, κάποια καβάτζα, ένα στήριγμα. Εκείνος, όχι. Δεν υπάρχει μέλλον, ευκαιρία, παράθυρο που βλέπει σε ένα καλύτερο αύριο. Τίποτα δεν γίνεται, όλα είναι στημένα, πολιτική, ποδόσφαιρο, δουλειά, κοινωνία, όλα. Κατάλαβε.

 

 

Σας ζητώ να δείξετε λίγο σεβασμό στον αρνητή. Λιγότερη αδικία, παραπληροφόρηση, αποκλεισμό και ειρωνεία. Δώστε λίγη ελπίδα, έστω. Όχι γιατί συμφωνώ μαζί του, αλλά επειδή κάποια κομμάτια του ίσως υπάρχουν σε όλους μας. Επειδή δεν υφίσταται άσπρο-μαύρο. Επειδή χορτάσαμε εμφυλίους. Επειδή το μέλλον δείχνει να έρχεται γεμάτο συγκρούσεις, για τις οποίες όλοι μας θα φταίμε. Όλοι. Καταλάβατε;

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Α-Έκθεση Πισσαρίδη, Β-Αιτιολογική και Γ-Νομοσχέδιο για την Επαγγελματική Εκπαίδευση Κατάρτιση & Δια Βίου Μάθηση

ΕΕΚΔΒΜ = Επαγγελματική Εκπαίδευση Κατάρτιση & Δια Βίου Μάθηση   Μου βγήκαν τα μάτια να διαβάζω αμέτρητες σελίδες (244+28+125), κουράστηκα.   Με μπλε χαρακτήρες όσα διάβασα Με μαύρους χαρακτήρες οι (μαύρες) σκέψεις μου   Α. Η έκθεση Πισσαρίδη, στο κομμάτι που αναφέρεται στην Α’θμια και Β’θμια Εκπαίδευση, διαπιστώνει, προβάλει και προτείνει αρκετά πράγματα: χρήση δεικτών (πχ δεξιοτήτων) και διεθνείς συγκρίσεις αναβάθμιση των ψηφιακών δεξιοτήτων διδασκόντων και διδασκομένων απο-συγκεντρωτισμό της Εκπαίδευσης σύνδεση με Αγορά και Τοπική Αυτοδιοίκηση – ενίσχυση ρόλου της Τ.Α. - Περιφέρειας αξιολόγηση και λογοδοσία απο-κομματικοποίηση και αξιοκρατία καλύτερος τρόπος επιλογής εκπαιδευτικών, επιμορφώσεις, κίνητρα επέκταση προσχολικής εκπαίδευσης και φροντίδας δυνατότητα ολοήμερου σχολείου σε όλους τους μαθητές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σύγχρονα προγράμματα σπουδών εθνικό απολυτήριο αναβαθμ

Αμάααν… μετωπική με την Ελλάδα του 2023

  Λέγονται και γράφονται πολλά, σχετικά και άσχετα, που δημιουργούν μάλλον σύγχυση και αποπροσανατολισμό. Ψάχνω απαντήσεις και νομίζω ότι υπάρχουν τρία ‘κλειδιά’ που με βοηθούν να καταλάβω τι έγινε και γιατί.   1. Η συνήθεια του ανάποδα Η αντίθετη πορεία, δηλαδή η κίνηση στο λάθος ρεύμα, δεν συμβαίνει σπάνια ή κατ’ εξαίρεση. Στην χώρα μας, ο προβλεπόμενος, ο κανονικός δρόμος, δεν είναι πάντα ούτε ο πιο γρήγορος, ούτε ο πιο αποτελεσματικός. Σε πολλούς τομείς της δημόσιας σφαίρας το να βαδίζει κανείς πάνω στον σωστό και λογικό δρόμο δεν τον βγάζει στον στόχο του. Καμιά φορά μόνο στην διαπίστωση ότι υπήρξε τραγικά αφελής… Το τρένο πήγαινε αντίθετα όχι μόνο γιατί ένας ανόητος το ξέχασε εκεί, αλλά κυρίως επειδή έχει συνηθίσει να πηγαίνει για χίλιους δυο λόγους αντίθετα. Χρόνια τώρα. Κι είναι ακριβώς αυτή η συνήθεια που δεν προκάλεσε άμεσο ξάφνιασμα και αφύπνιση.   2. Οι διαφορετικοί συνάδελφοι Μετά από 21 χρόνια στο Δημόσιο (εκπαιδευτικός σε Επαγγελματικά Λύκεια) ξέρω κάτι σ

ανώνυμη μυστική δημοκρατία

  Ρωτάω:   Πόσο δημοκρατική είναι μια κοινωνία που επιλέγει κρυφά και μυστικά;   Το δομικό υλικό της δημοκρατίας είναι η επιλογή της ευθύνης και η ευθύνη της επιλογής.   Αν ψηφίσω ‘ναι’ στον πόλεμο, δεν υποχρεούμαι ηθικά να υπηρετήσω στην 1 η γραμμή;   Κι αν καταψηφίσω (αλλά μειοψηφώ) δεν οφείλω να συμμετάσχω έστω κι από τα μετόπισθεν;   Άραγε θα έπαιρναν τέτοια εκλογικά ποσοστά ναζιστικές οργανώσεις αν οι ψηφοφορίες ήταν φανερές;   Πόσο ειλικρινής ή πολιτισμένη είναι μια συζήτηση που οι μετέχοντες χρησιμοποιούν ψευδώνυμο;   Ποιος (ηθικός) νόμος επιτρέπει να προσβάλλουμε ο ένας τον άλλον κρυμμένοι πίσω από πληκτρολόγια και οθόνες;   Υφίσταται άλλη ευθύνη πέρα από την ατομική;   Μήπως οι συλλογικές ευθύνες, πχ οι κυβερνητικές, είναι απλά κατασκευές αποφυγής της μιας και μοναδικής ευθύνης;   Πόση βία επωάζεται και θεριεύει εν κρυπτώ;   Αν είμαστε αυτό που λέμε, γράφουμε, κάνουμε, λέω αν είμαστε, δεν πρέπει αυτό να είναι φανερό, επώνυμο και με